Kafe ve Barlardaki Tuvalet Sorunsalı

29 Kasım 2009 Pazar § 0

Dün de başıma gelince bir yere yazmam gerektiğini hissettim bunu, dayanamadım. Tamam, genel bir kuyruk olur kafelerin tuvaletlerinde, buna itirazım yok. İçilen biralar illa ki çıkmak isteyecektir, bi 5 dakika tutarım gerektiğinde, sorun değil bu. Ama benim derdim tuvalette biri olup olmadığına dair yaşadığım tereddüttür arkadaşım. Kapıyı tıklatmaya dahi çekinen ben, içeriden gelen "DOLUUAAĞĞ" sesinden sonra iyice strese girerim. Adam çıkınca ve göz göze geldiğimizde resmen "abi sıçarken rahatını bozan öküz bendim, afedersin" demiş olacağım. Belki de ben çok takıyorum bunu ama ne bileyim abi, bi çekingenlik vardır bende bu durumlarda napayım.

Asıl ters durum bunun diğer versiyonudur bak size söyleyeyim. Kapıyı tıklatıyorsun, ses gelmiyor. Ama sen yine tereddüttesin, çat diye giremiyorsun içeri. Ben bir kere daha çalarım genelde. Çok başıma geldi çünkü. İkinciyi tıklatmadan kapıyı hafif aralıyorum, küt diye kapıyı itiyor herif yüzüme ve "DOLU DEDİK YA AMANAGOYİM" diyor. Heh iyice sıçtın işte. Böylesiyle de göz göze geleceksin çıkınca ve o anda bir küfür daha yeme olasılığın oldukça yüksek. En iyi ihtimal bir ters bakış. Döneceksin sen de işedikten sonra içeri, akşamın ilerleyen saatlerinde sürekli kaçamak bakışlar birbirine. Fenalardan fena beğen.

İşte sırf bu iki sebep yüzünden benim çişim kaçıyor. Ter olarak, yeri geldiğinde gözyaşı olarak boşaltımımı tamamlıyorum artık. Müesseselerden ricam da en az iki pisuvarın olduğu bir tuvaletiniz olsun ortamınızda. Yaşatmayın bu ızdırabı artık biz gençlere. LÜTFEN LAN!

Müessese, Martin Scorsese. Ehi.

Gider ayak sinema göndermemi de yapayım da şişmesin bir tarafım, neme lazım.

What's this?

You are currently reading Kafe ve Barlardaki Tuvalet Sorunsalı at ekseriyetle.

meta