Twitter'dan Seçmeler #2

20 Aralık 2009 Pazar § 0

İki yazı arasında 15 gün olur demiştim ama hem malzememiz çok, hem de bugünden itibaren bi 2-3 haftalığına yine ortalıktan kaybolacağım için "içimde kalacağına yapayım gitsin" diyerek girdim bu işe. İlk yazının sonunda "az laf çok tweet" demiştim. Madem öyle, uzatmıyorum hiç.

  • geçen gün farkettim, gayet ciddi olaylar konuşurken bile mevzu bahis olan adamdan "bebe" diye bahsediyoruz. anGaralılığımızı çok seviyorum. / vdgrl
  • hiç bir şeyle anılmazsam, hiç olmazsa yaptığım menemenlerle anın beni, türkülerle gömün beni dilocan. / samihazinses
  • şu aralar beni düşündüren tek şey seda sayanın yaşını artık makyajla da gizleyemediği. dert tasa bitti yeminle. / kiidra
  • şebnem ferah'ın son albüm kapağı araba yarışı oyunlarının kapakları gibi olmuş. / herbkubilenadam
  • Lemmy Kilmister, Murat dayıma benziyor. biliyorum; çoğunuzun amcasına, dayısına ya da babasına benziyor. / lifelessness
  • zamanında nokia 3210/3310'unda memoli melodisi besteleyip "yılanda" rekor kırmaya kasan manyak arkadaşlarımı çok özledim. ciddiyim özledim. / borastonaut
  • Merhaba, ben Mario&Prenses’in aşkına kendi aşkından daha çok çaba harcayan insanım.Beni yalnızlığımdan ve mantar sevdamdan tanıyabilirsiniz. / draw_me_a_sheep
  • "Kadınlar ne ister" sorusuna ben bile cevap veremem. Dengesiz ol sonra erkekler beni anlamıyor diye zırla.Daha ne istediğimizi bilmiyoruz... / mrsbaros
  • arabanın tavanına düşüp pıtırtılarıyla beni mest eden, şarkılarıma melodi olan yağmur ve arka fondaki güneş için teşekkürler @mikailas / hayatboktan
  • bazen bilerek ağzımın kenarından birayı sızdırıyorum, elimin tersiyle çenemdeki birayı silip kurtu olan Tarkan izlenimi yaratabileyim diye. / lifelessness
  • "yiğidi niye öldürüyoruz ki?" / akselceylan
  • ilk türk astronot aya ayak basınca şey demiş "mehmet la yeminlen pudra gibin" / aliikayaa
  • keşke sırf zil sesim mario diye dersten atılmasaydım. şimdi beni her gören selam vermek yerine 'az süresi kalmış, koşmalı' sesini yapıyor. / kiidra
  • facebook albümlerine aynı fotoğrafın 100 farklı renk/efektli versiyonunu koyan kızların üyelikleri siliniyormuş. tv'de söyledi şimdi. valla. / borastronaut
  • Türkiyedeki dizileri yayından kaldırıp,bütçeyi birleştirip bir tane adam gibi dizi yapsalar ne güzel olurdu.bkz; olmayacak duaya amin demek. / mrsbaros
  • babamın gazeteden çıkan puzzleları torunları için biriktirmesi elimi kalbime götürmeme neden oluyor. / hayatboktan
  • türkiyedeki tüm nutellaların içine gizlice sarelle, çokokrem, şenerella(var böyle bir şey) koysan gene ahlaya ohlaya yer bizim kızlar. / herbkubilenadam
  • Bir kelimeyi yanlış söylediğin zaman doğrusunu söylerim, bozulursun. Google "Bunu mu demek istediniz?" der, bozulmazsın. / busetufekci
  • mutsuzluk uykusuzluk ile doğru, midtermler ile ters orantılıdır bi de. / aliikayaa
  • berabere biten maç haberini "1-1'lerini üzmediler" diye veren hürriyet sen beni üzüyorsun ama. / vdgrl
  • "o kadar utan ki başka bir gezegene yerleşmek için hazırlıklara başla" / lepetityubbie
  • selpak satan çingen bebeleri kadar göz temasında usta varlık görmedim. abartmıyorum, sevgili adaylarına özel kurs verseler köşe olurlar. / borastronaut
  • damacana pompasını layıkıyla kullanan, yere su damlatmayan bir kadınla evlenme kararı aldım. hayranım pompaya tam kararında basanlara. / lifelessness
  • bir mülakatta adam, "son olarak bana sormak istediğiniz bir şey var mı?" deyince, "mutlu musunuz?" diye sormuştum. / islakkarga
  • Hülya Avşar’ın karar mercii olduğu bir platformda ‘mini mini bir kuş’u bile söylemem ben mesela. Rica ederim. Israr etmeyin. Kararım kesin. / draw_me_a_sheep
  • aslında hepimizin ölme hastalığı var. hem de ölümcül. / hayatboktan
  • silinip farklı şekilde tekrar yazılan tweetler sayfada hala gözüktüğünden tweet yazarken karizmatik olmaya çalışanlar kabak gibi çıkıyor. / vdgrl
  • Ünlülerin yazdıkları için değilde celebrity oldukları için takip edilmesi acı. bkz Hülya ve Helin Avşar kardeşler. Neyse ben örgümü öreyim. / mrsbaros
  • takımının maçını bile izlemeyen ama rakibinin yenildiğini duyduktan sonra o takımı tutan arkadaşlarını arayıp dalga geçen adamlardan korkun. / lifelessness
  • kirpi saç modası dışında bir de berbere kaşa ve alnın üstündeki saça makineyle çizgi attırma modası vardı ki, inan anmak bile istemiyorum. / borastronaut
  • 2009'un enleri menleri diye liste yapmayın. 2009'un olayı michael jackson'ın ölmesidir. diğer yaşananlar teferruattır. al sana liste işte. herbkubilenadam
  • 20li yaşlardaki aktivist-leş kızlar dünyanın yüzeyselliğini depoluyor. çocuklarının adı deniz, evlerinde çalan grup yorum, sigarası sarma. / kiidra
  • beyonce, dünyanın en çok klip çeken sanatçısı olabilir. muhtemelen hatunun klip bütçesiyle bizim dış borç ödenir. / saricabasak
  • el ve ayaklarım için seviniyorum bazen. bulmuşlar aradıklarını, istediklerini sanki. ısıtıyorlar birbirlerini soğukta hep. / lifelessness
  • Avuç avuca öpüştük sanki. / leeyore
  • Tweet'im 141 karakter gelsin, yine de o "de" yi birleşik yazmam. / TheGoddessJr
  • kendimi çok güldürdüm, hay ben çok yaşayayım. / aysikukedisi
  • bence, Lost'taki Kate ile Aşk-ı Memnu'daki Bihter aynı kefededir. aynı sinsi bakışlar, ortamın öne çıkan erkeklerine eş zamanlı yazışlar vs. / lifelessness
  • parmakları ağıza sokup yüksek desibelli ıslık çalmayı öğreten kurslar açılsın. her şeyi beceriyorum uğraşınca, bir onu çözemedim yıllardır. / borastronaut
  • bir mango'ya bir ikea'ya uyuz kadın bulanda diz çöker evlenme teklif ederim. ama yarın öbür gün götü başı oynar da "mango" derse döverim. / samihazinses
  • hesabın 5 lira tuttuğu hâlde sana "5 lira versen yeter abim" diyen esnaflardır bana iyiliği, kalp temizliğini öğreten. / lifelessness
  • Erkeğe "zeki kadın mı,sadık kadın mı?" diye sorsalar ille de "koca meme"diye tutturur. He birde nefes alsın yeterciler var,o konuya girmicem. / mrsbaros
  • her şey dahil Paris+Madrid turu 750 liraydı. olur mu öyle şey dedim. kesin dedim, köpek eti kedi eti falandır. o kadar ucuz olmaz dedim. / hayatboktan
  • eğer bugün türk kliplerinin ayrılık anlayışı valiz toplamaksa, bu akımın öncüsü emre altuğdur. / kiidra
  • konversli iki gencin, kızın erkeğin ayağına basması suretiyle öpüştüklerini tasvir eden sadece ayaklardan çekim kareler şu an bitsin. / lifelessness
  • ne depremler ne kasırgalar ne meteorlar... xavi - selçuk takası olursa ancak o zaman inanırım 2012 senaryolarına. / herbkubilenadam
  • 3d gözlükle bir albümlük fotoğraf çekenler var, hâlâ aynadan kendini çekenlerle uğraşıyoruz.Ayrımcılık yapmayalım, ilk grupla da uğraşalım. / draw_me_a_sheep
  • eskiden her mahallede "sen bana üç kere vur ben sana bir kere" diye terör estiren şişman çocuklar vardı. hiç sevmezdim, zira cılızdım. / borastronaut
  • burdan aşk-ı memnu senaristlerine sesleniyorum: dizideki oyuncular sinir krizi sahnelerini beceremiyorlar zorlamayın artık. / vdgrl
  • pantolonumdan özür diledim. "uzun zamandır seni kendim çıkarıyorum. haklısın, kurudun bu aralar." dedim. o ise 'azılı bir edepsizsin' dedi. / lifelessness
Not1: Benim gibi Twitter'ı neler yaptığıyla değil de düşünceleriyle dolduran, Twitter'ı bir blog okuyormuş gibi okuyanlar adına güzel bir derleme olduğu kanısındayım. 50 tweet var yukarıda. Ve bunlar sadece 10-20 Aralık arasındaki günlerde girilenler. Göründüğü kadar kolay bir iş değil, inanın. "Benim bunlardan çok daha iyi tweetlerim var" gibi tepkiler vermeyin, onlara da sıra gelecektir. Yakın zamandan geriye doğru bakıp yazmak kolaylaştırıyor biraz daha işimi.

Not2: İlk yazıda söyledim, "çok fazla kişiyi takip etmiyorum ama takip ettiklerim bana yetiyor." diye. Bu yüzden belli başlı kişilerin tweetlerini aldığımı belirtmeme gerek yok sanırım. Yine başta dediğim gibi, bu şekilde yazan arkadaşlar varsa "iyidir bu adam" dediğiniz, hemen iletin bana.

Not3: Kimseden izin almadım bunlar için. Olur da denk gelip okuyanınız "bana sordun mu kopyalamadan önce?" derse, anında silerim. Ama sanmıyorum ki sorun olsun.

Not4: Üç aydan sonra tekrar İstanbul yollarına düşeceğim bu akşam. Bi' 2 hafta kadar orada kalıp Ankara'ya geçeceğim sonra. Bir aksilik çıkmadan, doya doya eğlendiğim güzel bir süreç olur umarım. Görüşmek üzere.

Nod32: Ahahahha. Finallerim hep iyidir bebek.

What's this?

You are currently reading Twitter'dan Seçmeler #2 at ekseriyetle.

meta