Top 3 : Regina Spektor

27 Ocak 2010 Çarşamba § 0

Gül yüzlü, billur sesli hanım kızımız Regina'ya el atmazsak olmazdı.

Regina Spektor, Us ve Hero şarkılarıyla (500)Days of Summer filminde boy göstererek iyice ortam yapmıştı hatırlayacağımız üzere. Öte yanda, 2001 yılında başlayan bir müzik hayatı ve sonuncusu 2009'da çıkmış toplamda 5 adet stüdyo albümü bulunmakta kendisinin. İyice ünlenmeye başlaması ise 2004 albümü Soviet Kitsch ve albümden Us parçası ile başladı diyebiliriz. Özeti, budur ablamızın.

Efendim, ben her zaman olduğu gibi yine 3'e indiremedim sayıyı. Neyse başlayalım bakalım, gelir gerisi elbet.

İlk olarak Samson diyorum ben. Bi' kere çok etkili sözleri var. Fazlasıyla romeo bir örnek olacak ama "you are my sweatest downfall" gibi bir cümle ile başlıyor şarkımız ki, amman aman diyorum. Hele bir de o kafalardaysanız sağlam dağıtıyor sizi.

İkinci sırayı birçoklarımıza göre 1.liği fazlasıyla hak eden Fidelity alıyor. Sırf benim Samson sevdam yüzünden kafada yer almıyor açıkçası diyebiliriz. Hayatımda dinlediğim en güzel ritmli şarkılar arasında ilk 10'dadır kesinlikle. Regina Spektor severler için de vazgeçilmezler arasındadır.

Son olarak da Us deyip kurtulayım ancak birkaç şarkı daha ekleyeceğim sona mutlaka dinlenmesi gerektiğini düşündüğüm.

O birkaç şarkının başında Regina'nın bazı kısımları Fransızca söylediği Apres Moi geliyor. Sonrasında, her ne kadar ayağa düşse de Hero gerçekten harika bir şarkı, dinlemeden geçilmemeli. On The Radio da yine en eğlenceli şarkılarından biri Regina Spektor'ın. Ve son bir şarkı, o da The Calculation. Calculation da yine eğlenceli kategorisine dâhil olan parçalarımızdan.

Güzel ve dolu bir liste oldu doğrusu ama değer Regina'ya. Dinlettirdiğim herkesi büyüleyen, zaten dinlemekte olan herkesin kendisini fazlasıyla sevdiği bir hatun kendisi. Benim de "gözüm kapalı evleneceğim kadınlar" listemin başlarında. E daha ne olsun.

İyi dinlemeler.

What's this?

You are currently reading Top 3 : Regina Spektor at ekseriyetle.

meta