Twitter'dan Seçmeler #4

11 Şubat 2010 Perşembe § 0

Yaklaşık bi' 20 günlük aradan sonra bir diğer Twitter'dan Seçmeler yazımızla karşınızdayız efendim. Yine bir sürü tweet birikti. Gün geçtikçe çılgın, egzotik ve hınzır Twitter insanları keşfediyorum elbet, daha da çoğalıyor ve çeşitleniyor tweetlerimiz. Başlıyoruz!

(1-11 Şubat arası tweetler)

  • Ankara'dayım derken arkadan gelen vapur sesini açıklayabildiğim gün çok iyi bir yalancı olduğumu kanıtladım. / kendimdedegilim
  • Yazdıklarımızı değil de yazmaktan vazgeçtiklerimizi yayınlayan site yapabilseler işte o zaman sosyalleşmenin dibine vururuz.. / murat_aras
  • "her zaman yanındayım canım dostum" yazar her yere ama kolkola fotonuzu kesip avatar yapar kendine feysbuk dostları ah dostları oy oy.. / herbkubilenadam
  • duş başlığı kafama düşer korkusuyla günün stresini atamıyorum yar banyoda. / samihazinses
  • birisi şifremi falan kırınca "bunu hack edilecek ne yaptım" diye veryansın ederim. / aliikayaa
  • olay nostaljiyse benim için en büyük nostalji 96'da başlayıp 98'de biten TİŞÖRT KOLU KIVIRMA modasıdır. herkes rambo gibiydi ya. fena fena. / borastronaut
  • Sevgili Bill Gates, Windowsun beklenmedik bir hata oluştu diyor.Beklediğiniz hatanın gününü söyleyin.Biz Türkler misafirperverizdir... / dumbelek
  • günde 7 defa seviştiğini söyleyen erkek ile,erkeği parmağında oynatabileceğini söyleyen kadının evlenip,ağlak bi yuva kurması tek temennim / geceleriesen
  • eğer namaz kılan biri olsaydım tek abdest ile beş vakti çıkarabilmek için elimden geleni ardıma komazdım. üşengeçliğiyle barışık bir adamım. / lifelessness
  • Göbekte baklava deseni olsun diye spor yaparım, baktım olmuyor,hiç kasmam tulumbaya dümen kırarım. / istiklalakarsu
  • Erkeğin bilime olan merakı "bir gün çıplak gösteren gözlük icat edilecek olm" ile kadının bilime merakı herşeyi merak etmesiyle başladı / dumbelek
  • defter kabının içinde kalan havayım. / islakkarga
  • geçen gün arkadaş ortamının en tipsiz herifi, saatine bakıp "behlül kaçar" dedi. adamın özgüvenine hayran olup, susarak birbirimize baktık. / sitivmakkuin
  • dünyanın en küçük hesabı: "dur bi kere daha çalsın, telefonun başında bekliyorum sanmasın" / kendimdedegilim
  • filmlerde manita duşa girerken kadraj bacaklara gelir, bornoz öyle düşer ya, "üstünde kesin mayo var olm, çıplak değil" demeyin. ağlıyorum. / borastronaut
  • üzerinde "okul defteri" yazan bir defter olsam acayip sinirim bozulurdu. / islakkarga
  • muhabbetin nasıl oraya geldiğini anlamadığım anda break dans yapmamızı isteyen kıza "bırekdım ben dansı yeea" demem hiç hoş kaçmadı sanırım. / lifelessness
  • güzelim kıymalı makarna eve kız atmak isteyen ıssız adamlar yüzünden "bolonez soslu makarna" ya dönüştü. / kendimdedegilim
  • "yatıyorum ben görüşürüz" deyip en az yarım saat daha gizlice bilgisayar başında takılanlar derneği meclis üyesiyim. / borastronaut
  • süperkahramanların "bugün ne giysem" derdi yok. / islakkarga
  • sene 2045 olmuş hala dilindeki piercing'i gösterip eliyle rock yeah hareketi yapanlar var. rak canım rak. ya rak. tamam aaa! / nolur
  • bence Yoda'nın en büyük gücü o kadar zıplamaya rağmen midesinin bulanmaması. / lepetityubbie
  • msnde annem bile awayken benim online olmamdaki eziklik derecesini hesaplayınız. / vdgrl
  • Bugün epey yaşlı bi teyze içini çekti ve örümcekadamın halası olsam daha az stres yaşardım dedi,neden niçin hangisi filan diyemedim hiç. / istiklalakarsu
  • Kulaklıklar sırf siz yolda giderken klip tadı yaşayın diye üretilmiştir. Tek sorun klipte tek kişinin oynaması. / MackRulZ
  • biz lazanyayı garfield'dan öğrendik. / aysikukedisi
  • üzerime oturmayan her kıyafetten sonra istisnasız, "teselliyi başka bedenlerde arayacağım." derim. hiç aksatmam. / lifelessness
  • vitrinine kocaman KAPATIYORUZ yazıp senelerce o dükkanı kapatmayan kolpajcı esnafa olan sevgim her daim bambaşkadır. / borastronaut
  • Orhan Kural hala nasıl Lost'u şikayet etmiyor anlamış değilim. Kapalı alanlarda karaduman kol geziyor. / hakanutku
  • Paso at yarışı ve İddaa oynayan bir kızla tanıştım,ya iddaa tamam da at yarışı ne alaka bacım dedim,ayrıl da git dedi. / istiklalakarsu
  • bi' kız arkadaşım "ben senin sevgilin değil, en pahalı hobin olmak istiyorum" demişti. kredi kartını götüne sokup geri yolladım. hobiymiş... / sitivmakkuin
  • Seni yastığın arkasındaki serinlik kadar seviyorum aşkım, daha ne diyim?! / hakanutku
  • Zeytinyağı şişesinin dökülürken "komili"diye ses çıkardığını düşünen kişiye tıp dilinde reklamcı denir / hakanutku
  • derdimi anlatacak kadar ingilizce, sahilde çalacak kadar gitar, bret pit'in fight club'taki hali kadar vücut. anadolu genci fantezisi. / BurkyBurhan
  • boş zamanlarımda 186 elektrik arızayı arayıp, hal hatır sorarım. / samihazinses
  • Bilkent anadolunun sen yüce bir dağısın. Dağın başısın hem de. Kurtlar bile inmiyor, çıkıyor sana. / TheGoddessJr
  • az önce yıkamaya üşendiğim über kirli tabağı sırf zevk olsun diye kırdım. böylece yıkamaktan da kurtuldum. o derece burjuvayım. / lifelessness
  • Ofsayttan doğan endirekt serbest vuruşun babası belli olmadığı sürece bu futbol adam olmaz arkadaş / hakanutku
  • tüm hayatını youtube videolarına "arkadaşlar arkada çalan parçanın adı ne?" yorumu yazarak geçiren insanlar var. insanın içi acıyor. / borastronaut
  • devlet artık internet ve cep telefonu faturalarına "aq vergisi" ekleyecekmiş. sürekli "aq" yazanlar bildiğin sıçtı. iyi de oldu. / borastronaut
  • Ülkemin teenage gençleri, sevgili ararken gösterdiği azmi çabayı bilimde sanatta gösterse,uzayda klasik müzik festivali düzenlerdi ülkem. / istiklalakarsu
  • "kıskançlık dozunda iyidir" diyenlere, dozunda siyanür verip, iç iç demek istiyorum. / geceleriesen
  • Ayşeözyılmazelin twittleri, lise 1 e yeni geçmiş, sınıf başkanına aşık, slowturk dinleyen kaysı memeli ergen kız iletileri gibi... / PuCCaa
  • "alınan dosyalarım" klasörünüzdeki sahipsiz mp3'leriniz nakit karşılığı alınır, takas edilir, değiştirilir. emesen ticaret ltd şti / borastronaut
  • şu ülkede almayacağı hâlde marketin balık reyonunda saatlerini harcayan o kadar çok baba var ki, toplaşsalar tek başlarına iktidar olurlar. / lifelessness
  • Bir twiti ilk RT edeni seviyorum. Adam risk alıyor. 20-30 RT almış twite sürü psikolojisiyle takılana hiçbir şey demiyorum. / hakanutku
  • seri katil; kurbanını çok hızlı öldürendir. / geceleriesen
  • kadınlarla canımlı cicimli, erkeklerle abili mabili konuşurum. saygıda sıfır hatayla oynamak? evet bebek. / kandanadam
  • kadınlar paraya tapar dediler, yıllardır para koleksiyonu yapıyorum. albüm doldu her yer. biri de çıkıp demedi, biriktirmiycen verecen diye. / geceleriesen
  • dizi senaristlerinin akını ile kitapçılarda türk edebiyatı bölümleri boşalmış. / islakkarga
  • Arkadaşın çocuğu "ben büyüyünce doktor olucam " diyince öbür çocuk altta kalmamak için "ben hastane olucam" dedi. Abovvv! Vizyona bak! / hakanutku
  • yeni bir harf icad ettim. "şapkalı ü" "^ü" şimdilik üstünde yer olmadığından soluna koydum şapkayı, okunuşu işe "üöğ" gibi, biraz karmaşık. / sitivmakkuin
  • dün şarkının 'yetmiyor sevişmeler yetmiyor' kısmında höyküren iki kadını nerdeyse ben eve atacaktım. yetmeyebilir tabi. yazık, günah. / kiidra
  • Konami müdürü aradı. "zamanında W. Eleven oynarken R.Madrid'i alıp R. Carlos'u forvette oynatanları tespit ettik, ansızın gelebiliriz" dedi. / lifelessness
  • Meclisi liseye çevirmiş herifler. Gerizekalı ergenler sınıf basar, bunlar vekil odası basıyor falan. Tuvalette de sigara içtiler mi tamamdır / reyyankarnasyon
  • Tanrı,dile benden ne dilersen diye karşınıza çıksa alayınız korkudan altınıza sıçarsınız.Bırakın barış,huzur,mutluluk sağlık ayaklarını / dumbelek
  • Bu Şafak Sezer'de itici bir taraf var ama ne olduğunu tam çözemedim diyenler birleşse ,iktidara yürür sanki. / istiklalakarsu
  • önceki rüyalardan birinde çalıştığım hayali bi' dersten, dün gece rüyamda sınava girdim. iyi geçmedi. / islakkarga
  • tembel olmanın en güzel yanı, düşünecek çok vaktin olmasıdır. / geceleriesen
  • oscar ödül törenine ve tükenmez kalem silgisine inanmadığım gibi, sevgililer gününe de inanmıyorum. / islakkarga
  • telefonu ele alıp alıp bırakmanın kardeşidir msn penceresini açıp açıp bir şey yazamamak. / lifelessness
  • gerizekalı çıkarım korkusuyla hiç çözemedim IQ testlerini. / samihazinses

What's this?

You are currently reading Twitter'dan Seçmeler #4 at ekseriyetle.

meta