Twitter'dan Seçmeler #5

16 Şubat 2010 Salı § 0


Hello there.

Efendim masraftan kaçınmadım, sadece 5 gün sonra yeni bir seçmeceyle koptum geldim. Bundan önceki iki yazının aralıkları 1-18 Ocak ile 1-11 Şubat idi. Biriniz de çıkıp 19-31 Ocak nerede ulan demedi. İşte şimdi bu vazifemizi yerine getirmek amacıyla toplanmış bulunuyoruz. Amen.

  • Aşığım yada seviyorum,nezleyim yada gribim.Aralarında sadece 2 burun çekme farkı vardır / dumbelek
  • kızlar, unutmayın ki marla singer olabilmek, büyük ölçüde cinsel hayata bağlıdır. hala ben marla singerım diye dolaşmadan, bir düşünün. / hazalmazal
  • "yanlışlıkla aradım,yanlışlıkla sms attım,yanlışlıkla dokundum,yanlışlıkla söyledim" diyen kızlar;yanlışlıkla değil,bilinçlice sikerim sizi. / samihazinses
  • Bi kişinin bile şurada"canım tarhana çorbası çekti"dediğini görmedim.Hep mi insanın canı garip İtalyan-Fransız-Meksika yemekleri çeker canım. / mrsbaros
  • Tartışmak ve sevişmek: Bu ikisini sonunda eşit olmak tehlikesinden kaçarak iyi yapabilmek özgüven, kontrol ve deneyim gerektirir. / MuratAykul
  • Anakin'e ne kadar gıcık olduğumu söylemiş miydim? 20.000'in üzerinde midichlorian'ın var olm senin, force ile hatuna meyve yedirmek nedir? / lifelessness
  • sevgili yaptığında eski hayatına shut down modu uygulayan insanın o sevgiliden ayrıldığında o hayata dönüş hakkı yok benim nazarımda. / vdgrl
  • bir erkek çocuğu savaş filmlerinde gördüğü makineli tüfeklere "taramalı" demediği gün büyümüştür. / sitivmakkuin
  • lunaparkta ne dolaplar dönüyor haberiniz var mı? / hakanutku
  • anamın günü var diye babamın boş dükkanda içmesi, sanırım dükkanı niye kiraya vermediğinin bir yanıtı olsa gerek. / samihazinses
  • "...hayır yüzüne de söyledim zaten" yalanı vardır ya..işte hiç yemiyorum onu / a_janedoe
  • yaa sen her zaman oynarsın! denirdi. / islakkarga
  • Yanılgılarımızın cogu,düşüneceğimiz yerde duygulanmak ve duygulanacagimiz yerde düşünmekten doğar. / aliikayaa
  • hasretinden bir koli eti cin, on şişe de uludağ limonata aldım bebek. odamdan çıkmıyorum. limonataya bana bana yiyiyorum cinlerimi. / lifelessness
  • "monopoly'nin türkiye versiyonu için oy verin diyorsunuz" ama sonra da çıkıp "ülkemiz üzerinde oyun oynanıyor" diye monopoly'i dava etmeyin. / herbkubilenadam
  • kıraç, türkiye'nin nickelback'idir. / manyetikbant
  • brad'la angelina ayrılıyormuş. ayrılsın. sanki düğünlerine gidip küçük altın taktınız amına koyayım da velveleye veriyorsunuz ortalığı. / samihazinses
  • Angelina ile Brad ayrıldı diye bu kadar üzülmeyin. Evli kalsalar sizi evlatlık olarak almayacaklardı zaten. / mrsbaros
  • insanın aklına kötü bir şarkının takılmasından daha beter olan şey kötü ve sözleri tam olarak bilinmeyen bir şarkının takılması. / vdgrl
  • 16'lık erkek kuzenimi kendince ezmeye çalışan babaannem "ulan sakalların benimkiler kadar bile yok be" dedi. tüm sülale tedirgin. / lifelessness
  • hayatınızın filmi varsa hayatınız yok demektir. / aysikukedisi
  • cümlelerine "ben" diye başlayıp, "sen" diye bitiren insanla sohbet edilmez. ya suçlar, ya övünür, ya aşağılar. / geceleriesen
  • "orospu çocuğu" her dilde güzel bir küfür. google translate'ten hepsine baktım, erinmedim. / samihazinses
  • sebzenin sapını çöpünü ayıklarken,karıştırıp yarar kısmı çöpe,yaramaz kısmı kaba atıyoruz ya;o anlarda beni teselli edicek biriyle evlenirim / kiidra
  • yalnız ve yaşlı insanlara acıyarak bakmayın, muhtemelen gerizekalılarla birlikte olmak istememişlerdir. / aysikukedisi
  • O kadar korkaktım ki,ziline basıp kaçtığım ev bile kendi evimdi. / dumbelek
  • Google Chrome güzel ama simgesi poketopuna benziyor. / fistikcisahap
  • casper reklamında babasının hediyesi bilgisayara, tıpı kazanmaktan daha çok sevinen kız. bu kafayla şüphesiz ki organ mafyasına karışacak. / nolur
  • "Uğruna ölünecek peynir olamaz" diyorsanız, kapandaki fareye bir daha bakın. / MuratAykul
  • Biz bugun babamla poligona gidicektik.Babamin acil ameliyati cikti.Kendimi filmlerdeki babasi futbol macina gelmeyen cocuk gbi hissediyorum. / TheGoddessJr
  • Abbas Güçlü aradı. buraya "sonunda finaller bitti!" yazan ilk 50 kişiyi tespit etmiş, bir dahaki programda konuk olarak ağırlayacakmış sizi. / lifelessness
  • ben bazen biz fakir olduğumuzdan hemen telefonumdan tivitleyemediğim için sonradan notlarımdan tivitliyorum. / aysikukedisi
  • şurada aldığım sosyal mesajları çocukken alaydım, en kral sosyalist olurdum. / samihazinses
  • - Tanrı'ya inanıyor musun? - Bütün bu zırvalıklardan sorumlu olan birisi olsa iyi olur. / MuratAykul
  • ebru sanatıyla uğraşan insanların küfretmesi imkansızdır. düşünsene o güzel desenleri yaparken bir yandan da "amına kodumun boyası" küfrünü? / sitivmakkuin
  • Gece cok parlak olan fikirlerim gunduz niye bu kadar sacma geliyor? / TheGoddessJr
  • dil öğrenmeye başlayanların o dilde bir şey dinlerken arada yakaladıkları kelimelerden sonraki neşesine hastayım. "ne, escuela mı dedi o?" / lifelessness
  • bu akşam da microsoft'tan aradılar (orada sabahmış) Comic Sans'a her küfrettiğimizde bir elemanları ölüyormuş artık. toplatacaklarmış fontu. / borastronaut
  • RHCP tişörtümün üstüne giydiğim süveterin yakasından yalnızca HOT görünecek şekilde çekiştiriyorum üstümü başımı. O kadar ateşliyim ki sorma / reyyankarnasyon
  • Twitter'da liste yapıp içine sadece bir insan koyan kişilerle web kısmına twitter adresini yazanların akraba olduğunu düşünüyorum. / MackRulZ
  • twitterda sürekli followerlarıyla ilgili yorum yapanların çocukluklarına inmeye lüzum yok. bi sevişseler geçecek bu hırs. / vdgrl
  • çok sık tuvalete gitmem; erken yaşta prostat olmamdan değil, demlik demlik çay içmemden ötürüdür. / lifelessness
  • İlkokulda o kadar yaramaz bir çocuktum ki, sürekli köşede tek ayak üstünde dura dura, beni gerçekten leyleklerin getirdiğine inanmıştım. / MuratAykul
  • migros kasa kuyruğunda önümdeki sepetin en güzel parçasını incelerken yakalanırsam çok utanıyorum, marullara domateslere bakarken sorun yok. / sitivmakkuin
  • Üçlü toyluk ikili axel ve nice degisik terimlerle hosgeldin trt3 ve buz pateni. / seranuno
  • Uyumuyorum. goz kapaklarima bakiyorum. / kandanadam
  • meslek hayatına geçince yapacağım ilk makine,kafası güzel insanların mesajlaşmalarını engelleyecek.hatta yatırıp üstünü örtecek.dev hizmet. / kiidra
  • Bu sene yeniden yapmama gerek yok. Geçen sene yaptığım kardan adamı bir şişede saklamıştım. / MuratAykul
  • uykusuz'u alınca önce otisabi'nin son karelerine bakıp "ha iyi bari sevişebilmiş" diyerek devam ediyorum hayatıma. / islakkarga
  • "dudak büzerek çekildiğiniz her fotoğraftan sonra buzullurdan bir parça daha kopuyor. lütfen bu maili 10 kişiye gönder!!!1" Terry Richarson. / lifelessness
  • liboş diyen solcudan tiksinirim. liboş kelimesindeki -oş eki homofobik bir aşağılamadır zira. homofobik solcu mu olur lan? / BurkyBurhan
  • Bileti cam kenarı olmadıgı halde cam kenarına oturanların ,cam kenarı sahibi geldigindeki sürat ifadelerini hiçbirşeye değişmem. / aliikayaa
  • duygusal site açmak, oraya serbest kafiyeli şiirler yazıp, kanayan gül fotoğrafları koymak istiyorum. imzam ise, şimdi sen gidiyorsun ya... / hazalmazal

What's this?

You are currently reading Twitter'dan Seçmeler #5 at ekseriyetle.

meta