Top 3 : Jason Mraz

10 Mart 2010 Çarşamba § 1

Daha yazıya başlamadan üç şarkıya da karar verdiğim ilk Top 3 bu olacak gibi hissetmekteyim. Ama sadece üç şarkıdan bahsedip geçmeyeceğimden de eminim. Çünkü burada söz konusu olan Jason Mraz.

Eğer bir sesi "tatlı" olarak nitelendireceksek, bu ses kesinlikle Jason Mraz'ın sesi olmalı. Fötr şapkalarına kurban olduğumuzun gerçekten yumuşacık bir sesi var. Dinlediğiniz her şarkısında sizi kendisine hayran bırakırken oturduğunuz yerden bile size ufak ufak dans ettirecek kadar neşeye sahip bir ses.

33 yaşındaki Mraz'ın birbirinden nefis 3 adet stüdyo albümü bulunmakta. Biri biraz daha az leziz ama, ona geleceğiz birazdan. Bu albümlerin arasında 3 sene bulunmasından yola çıkarsak yeni bir albümü büyük ihtimalle 2011'de dinleyebileceğiz. Genelde sabırsızlanmam ben birçok sanatçı ve grubun bir an önce albüm yapması konusunda ama Jason Mraz elini çabuk tutmasını istediklerimin başında geliyor. Yetmiyor bana bu şarkılar Mrazım! Maralım der gibi oldu bu da.

Diğer şarkılarına oranla kat kat daha fazla bilinen I'm Yours benim zirvemde değil maalesef. Ben ilk sıramı You And I Both'a veriyorum, hem de büyük bir zevle. Sözleri, ritmi her şeyiyle mükemmel bir parça. İşte şimdi I'm Yours'u söyleyebilirim.

Son şarkı olarak Lucky'yi seçiyorum, Colbie Caillat'ın kendisine eşlik ettiği versiyonu. Ama demek değil ki bu şarkı gözümde 3. sırada. I'm Yours kadar, hatta duruma göre ondan da fazla seviyorum Lucky'yi. Yine sözleri nefis bir üç dakika kendisi.

Bunlar dışında The Remedy (I Won't Worry), Make It Mine ve Butterfly'ı da kesinlikle dinlemenizi öneririm.

Bir dahaki Top 3'e kadar beni bu süre boyunca etkisi altına alacak bir grup çıkmazsa aklımdaki ilk isim Arctic Monkeys. John Mayer, Morcheeba, Maroon 5 ve The Kooks serinin devamında sırası mutlaka gelecekler arasında. Ayrıca uzun zamandır yeni çıkan albümlerden indirmiyordum. Çok kısa süre içerisinde Amy MacDonald, Vampire Weekend ve Gorillaz'ın yeni albümlerini içeren bir şeyler karalayasım var ama albümleri biraz daha sindirmem gerekiyor.

What's this?

You are currently reading Top 3 : Jason Mraz at ekseriyetle.

meta

§ 1 Response to “Top 3 : Jason Mraz”

  • Adsız says:

    http://www.youtube.com/user/iChooseToBeHappy#p/u/7/edUmltwnT7Y

    homemade ve java joes albümünü de tavsiye ederim diğer hepsi gibi..:)