Twitter'dan Seçmeler #6

2 Mart 2010 Salı § 0

Merhabalar! Direk dalıyorum olaya.

(12-22 Şubat arası)

  • rodeo mu? aman canım üstünde durulacak bi mevzu değil. / hakanutku
  • 14 kubat diye bir gün olsa, derim ki işte o gün ölmüşüz. / samihazinses
  • dünyanın en yetenekli insanı bile olsam hülya avşar'la acun ılıcalı'nın onayına ihtiyaç duymam. / herbkubilenadam
  • küçükken sobalı odada halıya kıvrılıp uyukladığım anlar aklıma geliyor bu ara hep. buradan kediye kaptırıp tuna kiremitçi'ye mi bağlasam. / lifelessness
  • "gerekirse rakima su katmam, yine de bu cocugu okuturum" diyen babaya bir alkis rica edeyim / kandanadam
  • ibanez'den aradılar şimdi, ergenler için sadece nothing else matters çalınabilen ucuz gitar üretmişler. aileler mutlu, gençler heyecanlı. / borastronaut
  • Artık hepimiz biliyoruz ki polislere ekip demek, polis demekten daha havalı. / BasakCakiroglu
  • kestanecinin arkamdan "güzel kestane abla" diye bağırmasında bir mana aradım. / islakkarga
  • senin hediye aldığın,uğruna rezervasyon peşinde koştuğun kadın muhtemelen düne kadar kim görecek diye bacak tüylerini almıyordu.onubibilde. / kiidra
  • kumral, sarışın, esmer gibi tanımlamaların yanında, cemaatçi erkek sarısı diye bir şey de olmalı. / hazalmazal
  • Her yazdığın twit sonrasında retweet bölümüne bakıyorsan tribünlere oynuyorsundur. / mrsbaros
  • -Tarihte bugün- Çamaşır makinasının rezistansını ilk kez sökebilen ev hanımı Nebahat Kireç doğdu. / dumbelek
  • parası bitip yalnız kalmış şarkıcıların "suskunluğunu yıllar sonra sadece X tv kameralarına bozan sanatçı" sıfatı edinmesine hep imrendim. / borastronaut
  • Sevgilin var mı sorusuna verilen "hayır evliyim" yanıtı evliliğin tek cümlelik özetidir. / kendimdedegilim
  • bir arkadaşın telefonunda "özlem iş" diye bir numara kayıtlıydı. sevgilisi geç de olsa anladı ama o "iş"in ne "iş" olduğunu. / lifelessness
  • 10 sene facebook hala duruyor olursa, farmville'i hatırlatıp "buralar eskiden dutluktu" esprisi yapabileceğim ağız tadıyla. oy ter bastı. / borastronaut
  • fenerbahçe'nin fikstür avantajı var da rakiplerin de "volkan avantajı" var. / herbkubilenadam
  • gerçek hayatta yüz çevirip adam yerine koymadığı engelli vatandaşları hangi dandik yarışmada görse oy yağdırır; baştacı yapar bizim millet. / herbkubilenadam
  • mistır masılla tüm yüzeylerde mükemmel temizlik sağlamak istiyorum dedi anneannem,yine aşırı reklama maruz kalmışsın dedim,komilikomili dedi / istiklalakarsu
  • zeki insanlar 2ye ayrılıyor."zeki olduğunun farkında olanlar ve olmayanlar".farkında olanlar da 2'ye ayrılır. "mütevaziler ve ukala olanlar" / aliikayaa
  • 2-3 gün banyo yapmadığım zamanlar tek düşündüğüm, olur da başıma bir iş gelirse ambulans ve acil serviste pis donla boy gösterecek olmamdır. / lifelessness
  • aşk bitki isimleriyle başlayıp hayvan isimleriyle bitiyor... gülüm,papatyam... sonra hayvan herif,öküzzz.. bu böyle gider. / aliikayaa
  • kitap arkasındaki fiyat etiketini düzgünce çıkarmaya çalışıp, olmadıkça başka köşesinden tekrar denemek gibi. / islakkarga
  • her anlamıyla içime sinen bir film çeksem; sonra o filmi hıncal uluç köşesinde övse o an düşünürüm "ulan ben nerde yanlış yaptım" diye. / herbkubilenadam
  • ıllardır mp3'e, divx'e umarsızca abandım, fakat tweetlerim araklanınca sanatçının korsan düşmanlığını anladım, hak verdim bebek. / kendimdedegilim
  • hangi blog yazarı birkaç günlük aradan sonra dönüp "bir süredir yazmadığımın ben de farkındayım" demedi ki? / lifelessness
  • bir şeyin kötüsü, normalini avantaja dönüştürür. abdurrahman çelebi bunun canlı örneğidir. / geceleriesen
  • Utanmadan ikinci tabak yemeği isteyebileceği evlere misafir olmasını diliyorum herkesin, amin. / kendimdedegilim
  • Bugün birine aşık oldum. Sonra tanıştık. Biraz konuşunca geçti. / TheGoddessJr
  • bi' gecede okuyup bitirdiğimiz kitaplara "one night stand" muamelesi yapmayız. / islakkarga
  • Beğendiğim bir tweetin başkaları tarafından defalarca retweet edildiğini görünce erkeklerin bakire isteğini anladım. / kendimdedegilim
  • erken yatılan akşamların sabahında alınan uykuya bakılmaz da gece hep kendine ayırdığın o vaktin kaybedildiğine yanılır biz gececiler için. / lifelessness
  • bir erkek tüm halısaha maçlarına şampiyonlar ligi konsantrasyonuyla başlar ama maçın sonu yaklaştıkça san marino defans oyuncusuna dönüşür. / herbkubilenadam
  • türkülere de reklam alınabilir mi? Örnek " Çarşambayı Shell aldı" / hakanutku
  • lafları büyük olan insanların bir şeyleri mutlaka küçüktür. / vdgrl
  • nerde sarılan, öpüşen çift görse taşlayacakmış gibi bakan yaşlıların, izdivaç programlarındaki hoplayıp zıplayanlar olduğunu düşünüyorum. / herbkubilenadam
  • kalemin ucu ilk takıldığında veya kırıldığında birkaç cümle köşeli yazar ya, o duruma bayılıyor muyum gıcık mı oluyorum bi' türlü çözemedim. / lifelessness
  • dün aldığım cüzdanı öyle sevdim ki, bugün herkesler görsün diye bütün hesapları ödedim. kim bilir yeni bir donu sevsem neler yapacağım. / kiidra
  • ister pop ister grindcore yapsın, her müzisyen/grup kariyerinde en az 1 defa "inşaatta çekilen ciddi grup fotoğrafı" ekolünü tadacaktır. / borastronaut
  • 7 yaşında gibi konuşan kadın gördüm mü, ben de 7 yaşıma döneyim saçını çekeyim, kalemi kulağına sokayım, aptal salak diyeyim istiyorum. / hakanutku
  • derste "sınavda bunu sorarım" lafını duyduğu anda "tekrar eder misiniz?" diyerek birden not almaya başlayan insan, siktir git hayatımdan be. / islakkarga
  • google earth'ten baktim: dunya hic guzel bir yer degil. / kandanadam
  • belgeler hazır. annem resmi olarak "gecenin bir yarısı hortlayıp 'yatmadın mı sen daha?' diyen ebeveynler" partisi genel başkan yardımcısı. / lifelessness
  • Kafam iyiyken twitter'a yazmama kararı aldığımdan beri tweet giremez oldum. / TheGoddessJr
  • "Ben evlenmeden önce gençliğimde 45 kiloydum" diyen kadınlar toplans...Yok toplanmasınlar,şimdi o kadınların hepsi -balıketi- valla döverler / mrsbaros
  • Bir kadın tarafından hızlıca soyunmam ve bacaklarımı açarak yatmam gerektiği uyarısını alıyorum sertçe, yanlış anlamayın ağdacıdayım. / kendimdedegilim
  • "aa sen de mi hatırlıyorsun" cümlesiyle beraber 80&90'lara ait ne kadar dizi,film, oyuncak, alet edevat varsa kullanıldı. hadi geçmiş olsun / herbkubilenadam
  • birisine karşı bir şeyler hissetmeye başladığınızda, seks aklınıza gelen ilk ya da son şeyse; bir daha düşünün... / hndkr
  • "-how do i know you can be trusted? +you don't." bu diyaloğun geçmediği yabancı filmlere film, dizilere dizi demem. / lifelessness
  • Çocukken Tansu Çillere bayılıyordum.. Clintonla yasak aşk yaşıyor zannediyordum bi de mesut yılmazla fingirdeşiyor. çocukluk işte.. / PuCCaa
  • Bir gün yanımda benim bir arkadaşıma boş bir ambulans çarpmıştı. Hiçbir zaman o kadar şanslı olamadım işte. Ya da şanssız. / TheGoddessJr
  • 5. bir cemre keşfedildi. Bilim dünyası şaşkın. RTE "Bilader sen kimsin? En fazla 3 cemre" dedi. Yeni cemrenin nereye düşeceği bilinmiyor. / hakanutku
  • "dış görünüş benim için hiç mühim değil" diyenler, dergi aldıklarında önce görsellerine şöyle bi' göz gezdirmiyor olmalılar herhalde. / islakkarga
  • tüm gün "içimde bir sıkıntı var" dedikten sonra tuvalete girip çıkmamım ardından bir daha hiç öyle dememem arasında inanın bir bağlantı yok. / lifelessness
  • Traş olurken bütün sakalını kesene kadar, en az 4 farklı sakal stili yapıp ''nasılım'' diye soran adamlar. Çok iyi -baba- olacaksınız siz. / mayoneziseverim
  • Arkadaşa Semih Kaplanoğlu'nun Bal adlı filmi Altın Ayı ödülünü almış dedim,onu bırak da Fener Uefa kupasını alır mı onu söyle sen dedi. / istiklalakarsu
  • Benim uzay macerasından anladığım Next & Next Star uydu alıcılarıdır. Olum isim bi kere şahane / BurkyBurhan
  • canlı yayın sonunda kamera uzaklaşırken sunucu ve konuğun kupalarından kahve içip neşeyle sohbet ettiği 4-5 saniye çok samimi. kıskanıyorum. / borastronaut
  • rüyada gördüklerimizi değil asıl uyanıkken gördüklerimizi doğru yorumlasak daha iyi olmaz mı? / hakanutku
  • dolmuş, otobüs, metro fark etmez; ineceği durağa gelince herkesin inmesini bekleyip en son inen arkadaşınız var ya, işte o benim. / lifelessness
  • boş zamanlarımda prospektüs ve kullanma klavuzu okurum. / TheGoddessJr
  • tipografi hocam aradı, netten bulduğu fotoğrafın üstüne "loneliness" yazıp bloguna koyan kızların odasına giriyormuş geceleri. donsuz.
    / borastronaut
  • Sigortası yoksa, yurdum insanı süper kahraman bile olmak istemez / istiklalakarsu
  • bu tam da balik tutmak gibi. saliyosun twit'i balik bekliyosun. ama size balik demiyorum, yanlis olmasin. / kandanadam
  • Nivea yalnızlar için -dudak koruyucu sevgili- yapsın. Parası neyse veririzm. / mayoneziseverim
  • 118 olduğu gibi kalsaymış keşke. İri sarı yapraklı 2 ciltlik telefon rehberleri de şahane varlıklarmış, kıymet bilememişiz. / BasakCakiroglu
  • Okuma fişleriyle büyümüş bir nesli fişleseler ne yazar. "Ali ebeni fişliyorlar kaç" deriz geçeriz. / istiklalakarsu
  • o kadar saygılıydı ki, dalyarrak'a "botanik penis" derdi. / samihazinses
  • gol atan futbolcunun ısrarla yedek kulübesine koşmak istemesi ama diğerlerinin onu her seferinde yaka paça indirmesi beni hep üzmüştür. / lifelessness

What's this?

You are currently reading Twitter'dan Seçmeler #6 at ekseriyetle.

meta