Twitter'dan Seçmeler #7

11 Mart 2010 Perşembe § 2

7. ayak ile tam karşınızdayım.
Ölümcül bel ağrılarım var, agresifim, konuşmayacağım çok.
"Oku!"
(23 Şubat-4 Mart / 50 Tweet)
  • Kumarda şans,aşkta kaybetmekmiş.Büyük traş kelamlar bunlar. Ben kumarda kazanıp aşkta kaybeden birtane James Bond görmedim amk!!! / dumbelek
  • bütün ayakkabılı eylemlerde bi ed gein kafası var. sinirlenince terlik atan anneye özenme, annenin yerine geçmek isteme. / samihazinses
  • Deniz Baykal 23 nisanda 1 günlüğüne de olsa koltuğundan kalkıyor mudur acep? / istiklalakarsu
  • düşük bel olmayan pantolonları düşük belmişcesine ne giydik be. hiç olmadı baksırı üstünden azıcık göstermeye çalıştık. damnyouergenlik. / lifelessness
  • amerika bize saldırma kararı alırsa önce havadan tadım ayçekirdeği yağdırır paket paket. zayıf noktamız abi, ülkece kitleniriz çıt çıt çıt. / borastronaut
  • anne çocuğu almış karşısına eliyle 3 yapıp soruyo bu kaç? çocuk düşünürken baba arkadan kopya veriyo eliyle 3 yaparak... ( yaşanmıştır ) / hakanutku
  • bugün şunu anladım ki; suşi yemek 32 TL'ye japon aç kalma sanatıymış. / aliikayaa
  • izdivaç programları boşanmaları artırmış. izdivaç "izle dava aç"'ın kısaltması mı ne? / hakanutku
  • Yarınki üçlü zirvede Erdoğanla Gülü tedirgin edecek Başbuğun sözleri: "Bu ayakkabılarım da çok DAR BE! Şunları çıkarayım. Hah bu kaDAR BE!" / resulertas
  • bi kanalda ışın karaca'yı ''gırtlağında zenci besleyen..'' diye tanıttılar. cümlenin nereye gideceğini bilemediğimden kanalı hemen kapadım. / Finduilasz
  • Türk aile yapısının seyri: Canım Ailem- Geniş Aile-Aşk-ı Memnu- Yaprak Dökümü / hakanutku
  • Ananeme göre; akşam 6’dan itibaren gece, diz kapağından aşağısı ayak, Ağustos’tan sonrası kış, 1.65’den uzunu da sırıktır. / oylumyildir
  • isimler değil, sıfatlar verilir insana. / geceleriesen
  • yemekten sonra canı çay istemeyen ve hatta çay içmeyen bizden değildir. hatta türk değildir. / sinemdonmez
  • iyice incelen sabunun birkaç parçaya bölünmesi kadar hüzünlü çok az şey var şu dünyada. / lifelessness
  • Hazır etrafta komutan kalmamışken askere gitmek lazım... / dumbelek
  • Bir kahve ücreti karşılığında istediğim isme sahip olmama olanak sağlayan Starbucks'a teşekkürlerimi sunarım. / kendimdedegilim
  • "Geliyo 5 kardeş" diye korkutulan çocuğun aileye yeni katılan bireye sevgiyle yaklaşmasını bekleyemezsiniz. / hakanutku
  • Bir savcı bir cezaevini iki ayda dolduruyor.Öteki savcı ise cezaevini iki senede boşaltıyor.İki savcı aynı anda açıksa cezaevi kaçayda dolar / murat_aras
  • Allah kimseye zebranın ikilemini vermesin. "At mıyım eşek miyim,beyaz üstü siyah çizgili miyim yoksa tersi miyim,bi de pijama mı ne lan bu?! / istiklalakarsu
  • tabağını ekmekle sıyırıp "anne ben bunu temizledim, senin yıkamana gerek yok" diyen tek çocuk olmadığıma inancım büyük. / vdgrl
  • volkan konak, ARAGORN olmuş. KUZEYİN OĞLU diyerek de iyice havaya girmiş. karadeniz yeşili ayağına yakında ENTLER'in arasında klip de çeker. / herbkubilenadam
  • Bugün iki yaşlı teyzenin konuşmasına kulak misafiri oldum. Kızıl saçlı olan, elbise deneyene "Çok seksi oldun Necla." dedi. / zebramarch
  • banyoda norman bates'i görmekten korkmadım, duş başlığının kafa düşmesinden korktuğum kadar. / samihazinses
  • "normalde sessizken telefonda bağırarak konuşanlar" bir toplaşsa var ya... bak yapacakları bir eylem bulamadım, o denli çılgın atarlar. / lifelessness
  • Eğer birileri Türkiye üzerinde bir oyun oynuyorsa kesin Oynat tuşundan önce Karışık Oynat düğmesine de basmış. Kafalar ambale oldu. / murat_aras
  • 50 yaş üstünün Türkiyesi’nde erkeklerin açık ara önde olduğu, kadınların pek bulaşmadığı diğer bir konu da İl Plaka Kodlarını ezberlemektir. / oylumyildir
  • geçen gün mavi'ye girip "üzerinde istanbul sen en mükemmelsin mesajı olmayan tshirt var mı sizde?" dedim. sadece 2 tane vardı. / vdgrl
  • Bazı ogrenci evlerinin para birimi "bira şişesi"dir. / aliikayaa
  • üzgünüm lafı birinci tekil şahıştır, ama üzülen hep 2. tekil şahıştır bu kelimede. / geceleriesen
  • toplu taşıma araçlarında cool duruşlar için harcanan enerjiyi telekineziye verseydik, şimdiye zihnimizle çatal bıçak seti büküyo olurduk. / hoanes
  • 27 yaşında ölürse efsane olacağına inananlara kötü bir haberim var. genelde sadece ölmüş olursunuz. / islakkarga
  • Esnaf Sarayı, Simit Sarayı, Adalet Sarayı. İmparator türkücüler, t.direktörler, başbkanların prensleri. Bizde monarşi kavramı biraz değişik. / hakanutku
  • gerçek ergenlerden çok, üniversiteye gelip hala o kafada yaşayanlardan korkuyorum. / hazalmazal
  • 3 numaralı sağlık ocağından aşağısına gitmem. 4,5,6 ve yukarısındakilerde doktorluğu 'tıpa kasıp mühendislik okuyanlar' yapıyormuş. valla. / lifelessness
  • kadınlar kendilerini güldüren erkeklerden hoşlanır, erkeklerse kendilerini güldüren kadına çat diye aşık olur. bitti. dağılalım hadi. / borastronaut
  • manga; anadolu lisesi yılsonu partisinde sahne alıp ingilizce şarkı söyleyen; okulun gururu müzik grubu gibi olmuş. trtciler de veli gibiydi / herbkubilenadam
  • Bana kimi arzuladığını söyle,sana hangi avcunu yalayacağını söyliyim / dumbelek
  • gördüğünüz birine güzel-yakışıklı dediğiniz zaman, sevgilinin "çok zevksizsin" demesi ne güzel ironidir. / geceleriesen
  • Ne zaman ünlü bi abla "Beni taşıyabilecek bir erkek arıyorum" dese Hamallar Derneğinden açıklama bekliyorum "bizi yanlış tanıtıyorlar" diye. / hakanutku
  • Güneşin sırtımı delip göğsümden süzülmesini şeffaflığıma ya da saflığıma yorma. O delikler nasıl açıldı zannediyorsun sen? / mayoneziseverim
  • bir gün çok sinirlenip şizoya bağlayacak ve twitterla konuştuğum "this is what's happening!" diye biten bir tweet yazacağım, hissediyorum. / vdgrl
  • memesinden rakı akan kadın, en fantezik isteğimdir. gece yanına yatıp, sabaha kadar içeceksin. "aşk sarhoşu olmak diye" ona derim ben. / geceleriesen
  • romantik bir bakkal hesap makinesine "wnjohin3s iu3s" yazarak nazlı yarine seni seviyorum der. / aliikayaa
  • yazları bahçe sularken hortumun ucunu sıkıp daha tazyikli ve daha uzağa su fışkırtmak kadar karizmatik görüntü yok denecek kadar az bence. / lifelessness
  • Yunanistan'da emekliler sokağa döküldü. Şimdi çadır da kurarlar. Ve "Tekel eylemi"ni de sahiplenmeye kalkarlar. Hep yaptıkları şey... / hakanutku
  • Senin izini sürdüm. Ayak izlerinin içindeki dudak izleri bir yerde ayrıldı senden. Seni bırakıp, daha güzel bir şey bulan adamı izledim. / MuratAykul
  • Kutsal kitaptan uyarlanan filmde oynayan oyuncunun doğaçlama yapması kadar riskli bir iş yoktur. Her an çarpılabilirsin. / resulertas
  • kullugun icinde, kullerinden yeniden dogup yanmaya devam eden sigara; bundan sonra senin adin phoenix. mustafa phoenix. / kandanadam
  • Turkiyede Jimnastik: "bu kız her pozisyona girer amk" / dumbelek

What's this?

You are currently reading Twitter'dan Seçmeler #7 at ekseriyetle.

meta

§ 2 Response to “Twitter'dan Seçmeler #7”