Benitez, Beni Duy

14 Nisan 2010 Çarşamba § 0

Her ne kadar iyi bir Fenerbahçeli olsam da Türksel acayip süper ligimizi izlemeyi genel olarak sevmiyorum. Ama gel gelelim bir pazar günü yayınlanan tüm İngiltere Premier Lig maçlarını zevkle izleyebiliyorum ve Fener'in gollerine sevindiğim kadar Liverpool'un gollerinde de seviniyorum. Hoş, son zamanlarda pek sevinemez olduk. Herkes gibi ben de başarısızlığın sebebi Benitez mi, sakatlıklar mı, kıl mı, yün mü diye düşünürken olaya tamamen farklı bir yönden bakma zamanının geldiğini fark ettim.

Uzatmıyorum hemen söylüyorum. Takımda yeteri kadar zenci yok. Evet efendim, budur sebebi. Buyrun aşağıda 2009-2010 kadrosu var. Ryan Babel, Glen Johnson, David N'Gog ve Nabil El Zhar(yanlış görmüyorsam) dışında zenci yok kadroda. Bu dördünü toplasan en fazla iki adam eder zaten. Glen Johnson 1, diğer üçü 1 adam şeklinde.
Uzağa gitmeye gerek yok bu tezin doğrulanması için, bakın üç büyük ligin üç büyük takımına. Manchester United ile başlayalım. Evra, Rio Ferdinand, Anderson, Nani, Valencia, Welbeck anında akla gelen isimler. En az bu kadar daha zenci var kadrolarında. İspanya'ya geçelim, Barcelona'ya bakalım. Alves, Abidal, Yaya Toure, Keita, Henry yine bir çırpıda sayılıyor. İtalya'ya bakılınca Inter'de Maicon, Muntari, Balotelli, Eto'o gibi takımın önemli isimlerini görüyoruz. Hatta Muntari ve Balotelli maşallah "kömür karası" dediğimiz arkadaşlardan.

Oldu mu, "dadmin" oldunuz mu? Bence olmalısınız. Liverpool'un hemen şöyle okkalı zenciler transfer etmesi lazım bir sonraki transfer döneminde. Okkalı yerine başka kelimeler de eklenebilir tabii, yu nov det. Sadece bu sezon Aquilani ve Maxi Rodriguez'e verilen paralarla bir kamyon zenci alabilirdik bence takıma. Ama işte olay top sakalda bitmiyor Benitez. Oturup not tutmaksa olay, biz de tutarız. Uzun pardesü giyip maç boyu sakız çiğnemekse, onları da yaparız. Ama bil yani olmuyor zencisiz. Carragher'ın yanına bir tane, Gerrard'ın arkasına bir tane -tam arkasına olmasa da olur-, bir tane de Torres'in yedeği ama N'Gog kadar adamı futboldan soğutmayacak bir yedek şeklinde minimum üç zenci takviyesi istiyorum bu takıma. Hadi göreyim sizi. İşin garip tarafı aşağıdaki kadro iki eksik bir fazla ile 2005'te Şampiyonlar Ligi kupasını aldı. Hem de Pennant gibi yarım adam edecek bir zenciyle. Buna bir açıklama getiremem ama yine de teorimin arkasındayım.



Not: İşbu yazıda en ufak bir ırkçılık yoktur, aksine tüm ırktan ve renkten insanları birleştirme çabası içinde olduğumu belirtmek isterim. Birleştirme derken yine yanlış anlaşılacak. Ulan var ya Türkçedeki en uzun kelime lastik falan değil, bildiğin zenci. Nereye çekersen uzuyor. Bak yine oldu. Zenci ve uzun kelimeleri arasına olabildiğince kelime eklemeye çalıştım ama illa ki aynı satırda geçiyorlar ben napayım.

What's this?

You are currently reading Benitez, Beni Duy at ekseriyetle.

meta