Diz Boyu Dizi

5 Nisan 2010 Pazartesi § 0

Muhtemelen hayatımda ilk defa -her ne kadar blog ortamında olsa da- çevremdekileri merakta bırakacak bir olaylara girdim. Az çok anlaşılmıştır ne olduğu ama bir de resmi olarak açıklayıp reklamımızı yapayım sizlere bahaneyle.

Uzun zamandır diziler hakkında yazmayı düşündüğümü ama vaktim olsa da üşengeçlikten bu işe bulaşmadığımı belirtmiştim. Geçtiğimiz günlerde "hadi bi' gayret" diyerek başladım. Bir yandan yazarken bir yandan da başka bir blogda şu güzel insanla beraber mi yapsak bu işi diye düşünüyordum. Ancak yeni site aç, o bu derken çok zahmetli olur diye vazgeçmiştim. Sonra hadi içimde kalmasın dedim ve söyledim bu düşüncelerimi.

Gelen cevaba bu kadar şaşıracağımı düşünmüyordum. O da zaten bir deneme sitesi açtığını, benim dizi yazmaya başladığımı görünce bana sormayı düşündüğünü söyledi. Böyle güzel bir tesadüfle başladık ve iki gece önce duyurduk siteyi. Şu ana kadar da hep iyi şeyler söylendi. En fazla eğlendiğimiz şeylerden biri dizi izlemek ikimizin de. Bu site olayında da fazlasıyla eğleniyoruz ve elimizden geldiği kadarıyla tüm dizilere yer vermeyi düşünüyoruz.

Buyrun efendim. Karşınızda Diz Boyu Dizi.


Not: Twitter'dan Seçmeler sağlam aksadı bu aralar, farkındayım. Tam bir aylık tweet var elimde. Bu da üç yazı demek oluyor ama bir türlü değmedi elim. Bugün yarın yazacağım ama bir tane, bekleyiniz.

What's this?

You are currently reading Diz Boyu Dizi at ekseriyetle.

meta