2010'un En Seksi Sci-Fi Kadınları

27 Mayıs 2010 Perşembe § 0

Uzun aradan dönüşüm, bu iki güzel şeyi aynı anda yan yana gören erkeğe doyumsuz haz veren bir ikiliyle olacak, bilim kurgu ve kadın karakterler. ugo.com, 2010 senesinde izlediğimiz sci-fi film ve dizilerden en seksi 50 kadını derlemiş. Ben size listeyi şurada vereyim, içlerinden kendi favorilerimi de buraya ekleyeyim. Benim sıram rastgele ama illa bir sıralama yapsam ilk ikim aşağıdaki gibi olacaktır, diğerleri random.

Laura Vandervoort

Karakter : Lisa

Dizi: V(isitors)

FlashForward'ı iptale zorlayan dizimiz V'nin Lisa'sı sitenin listesinde 40 numara, benim listemde ise birinci sırada. İlk defa V'de gördüm kendisini, bu yüzden çok başlarda belki ama kesinlikle çok hoş bi' kadın. Sarı saç-renkli göz ikilisinde hiç yokumdur ancak ikinci favorimle birlikte bir süredir yüreğime bilumum akrobatik hareket yaptırıyor Laura.



Yvonne Strahovski

Karakter : Sarah Walker

Dizi : Chuck

50 kişilik listede bi' başta bi' de sonlarda yer alıyor iki farklı rolüyle. Henüz ikinci sezonunun ortalarında olduğum Chuck'a başlama sebeplerimden birisidir kendisi. Gerçekten çok güzel bir kadın. Tarif edemiyorum. Hüzünlendiği anlardaki bakışları acayip etkiliyor insanı. Çok da iyi oyuncu ayrıca listedeki bazı kadınların aksine. Seviyoruz.



Sarah Lancaster

Karakter : Ellie Bartowski

Dizi : Chuck

Chuck demişken diğer süper güzel hatunumuzdan da bahsedelim. Baş karakterimiz Chuck'ın kardeşi Ellie. "Awesome"la ilişkileri mevcut. Görüldüğü üzere "muhteşem" bir kadın. Dizinin başlarında Sarah'ya odaklanmaktan Ellie'yi fark etmemiştim ama sonraları bir anlık aydınlanmayla "Oha" dediğimi hatırlıyorum. Apayrı bir güzelliği var kendisinin, orası kesin.



Scarlett Johansson

Karakter : Black Widow

Film : Iron Man 2

Aslında onun bu listede olması haksızlık. Ama yer verilmezse de ayıp olurdu, hele ki Iron Man gibi bir filmde oynadıktan sonra. Yani Scarlett işte, ekstra bir şey söylemeye gerek yok aslında. Ayrı bir gezegenden ya da özel tesislerde yıllar süren bir uğraştan sonra meydana gelmiş bir kadın olduğunu düşünüyorum. Herhangi bir tanrı yaratmış veya bir kadın doğurmuş olamaz bu zat-ı muhteremi.


Anna Torv

Karakter : Olivia Dunham

Dizi : Fringe

Scarlett'in hemen arkasına onu koymamın sebebi, bu ikiliyi baya benzetiyor olmam. Şu var, Anna'nın oyunculuğu berbat bence. Olivia karakteri öyle gerektirdiği için elinden geldiğince soğuk bir oyun sergiliyor. Fakat şu da var; o takım elbiselerin içinde bile çok güzel gelebiliyor göze. Hele ki 2.sezon finalindeki kızıl ve perçemli saçları çok hoştu. Ufak spoiler oldu, hoş görün.



Mila Kunis

Karakter : Solara

Film : The Book of Eli

Filmi henüz izlemedim ama Mila Kunis'e özel bir hayranlığım var doğrusu. Kocaman gözlü kadınları genel olarak beğenmem bunda büyük bir etken sanırım. Aman aman bir güzelliği yok, kâbul. Yine de çirkin diyene laflar hazırlarım. Ayrıca Family Guy'da Meg Griffin'i seslendirmesi başka bir güzellik.




Evangeline Lilly

Karakter : Kate Austen

Dizi : Lost

Dizinin başından beri Jack-Kate ikilisine ısınamamıştım. Ama Lost'un ikisinin dizisi olduğu da çok belliydi. 6. sezonda öyle veya böyle bi' farklı güzel gösterdiler zaten bize bu ikiliyi. Ben Kate'i özellikle bu sezondaki LA sahneleriyle sevmeye ve güzel bulmaya başladım doğrusu. Hiçbir zaman çirkin demedim ama çok güzel olduğunun farkına sonradan varmış oldum diyebilirim. Hakkaten güzel, laf yok, hadi iyisin yine.


Elizabeth Mitchell

Karakter : Erica Evans

Dizi : V(isitors)

Kate'i koydum ama cevabım hazırdı. ugo.com'un sıralamasında yok Elizabeth. Bu sezon Lost'ta oynamadı sayılır, ben de V'den aldım zaten. Juliet'ciydim ben Lost'ta. Bu kadın kadar güzel gülen çok az insan evladı olduğundan eminim dünya üzerinde, varsın erkek gibi yürüsün. Erica karakteriyle pek nitelik gerektirmeyen FBI ajanı rolünü bir o kadar güzel canlandırıyor zaten. Tv'den uzak kalmamasını temenni ediyorum.


Summer Glau

Karakter : Bennett Halverson

Dizi : Dollhouse

Dollhouse'u hiç izlemedim. Ama Summer Glau bilim-kurgu dizilerinden eksik olmuyor, o yüzden sorgulamadan aldım onu listeye. Farklı güzelliği olanlardan. The 4400'de akıl hastası genç bir kızı oynuyordu. Terminator : The Sarah Connor Chronicles'da afedersiniz ağzımıza sıçtı güzelliğiyle. Ardından sadece 4 bölüm Dollhouse'da oynamış ancak önümüzdeki sezonda The Cape ile dönecek. Bekliyor ve bayılıyoruz.


Dawn Olivieri

Karakter : Lydia

Dizi : Heroes

Bir başka iptal edilen dizimiz Heroes. 4.sezonu izleten sebeplerden biri kesinlikle Lydia'ydı, diğeri Samuel'in oyunculuğu. Çok güzel bir yüzü yok fakat sezon boyunca etkileyiciydi. Dawn'dan çok karaktere ait bir çekicilik denilebilir ama yine de hak ediyor burada olmayı bence. True Blood ve How I Met Your Mother'da da küçük rolleri varmış, şimdi bakınca fark ettim.


Bonus:


Alessandra Torresani
Karakter : Zoe Graystone

Dizi : Caprica

Hani bazı kadınların itici mi yoksa çok mu seksi olduğunu anlayamazsın ya, işte Alessandra böyle bir kızımız. '87 doğumlu kendisi. Mavi gözlerini acayip kullanıyor Caprica'da, bakakalıyorsunuz öylece. Lâkin bir konuşması var ki, bir an önce susmasını diliyorsunuz. Güzelliği "ne idüğü belirsiz" olduğu için bonus yaptım kendisini. İlerleyen zamanlarda favorim bile olabilir kendisi, hiç belli olmaz.



10+1, 11 kadın saydım. Biri 50 kişinin içinde yoktu fakat öte yanda burada olabilecek pek çok güzel insan da vardı. Mesela Zoe Saldana Avatar'da ne kadar gereksizse Star Trek'te bir o kadar güzeldi. Ama o film 2009 yapımı olduğu için almadım listeye. ugo.com niye almış, onu da anlamadım, hem de 2009'un ilk yarısında çıkmış bir film olmasına rağmen. Morena Baccarin, yani V'nin Anna'sı listede ama ben almadım. Dizinin başlarında çok güzel geliyordu gözüme ama sonradan -sanırım- Lisa'nın yükselişiyle arka planda kaldı. Ayrıca 10 kişilik listede 3 tane V karakteri olsun istemedim. Megan Fox niye yok diyenler için. O kadını sevmeyenlerin başında geliyorum sanırım. Kaldı ki Transformers : Revange of The Fallen kötü bir filmdi. Hatta başrol oyuncusu Shia LeBeouf bile "kötü filmdi" demiş sonradan, baya bi' güldüm buna. Lizzy Caplan var listede. Çok hoş bir kadın ama orada bahsedilen filmi hakkında hiçbir fikrim yok. True Blood'da çok güzeldi, oradan aklımda kaldı zaten kendisi.

What's this?

You are currently reading 2010'un En Seksi Sci-Fi Kadınları at ekseriyetle.

meta