Goodnight Kiss : Gary Coleman & Dennis Hooper

30 Mayıs 2010 Pazar § 0

Başlıktaki "goodnight kiss"'in ne alaka olduğunu açıklayayım hemen. Bu yazı seri hâline gelecekse eğer standart bir başlığı olmalıdır bence ve bunu hep geceleri yazacağım için böyle alengirli bir başlık atayım dedim. Coleman ve Hooper'ı öpecek hâlim yok elbette. Bu konsepte devam ettiğim sürece "goodnigt kiss : blablabla" formatında başlıklar atacağımdır.


Takip ettiğim yabancı sitelerin bazılarında acayip özendiğim ve her gün güncellediğim bir sitem olsa mutlaka yapacağım bir sistem var. Şöyle ki; günün ilk postunda veya son postunda(bazen ikisinde birden) günün gelişmelerini, faydalı ve eğlenceli haberleri, bir konu hakkında yapılan 'top' listelerini linklerden oluşacak bir post şeklinde yayınlıyorlar. İçerik tamamen senin yaratıcılığına kalmış bu konuda. Sadece 8-10 linkten oluşan bir post düşün, illaki sana hitap eden bir şeyler çıkıyor bunun içerisinden. Bence harika bir olay ama işte ne derece verimli bir şekilde bunu yapabilir ve düzene oturtabilirsin, orası meşhul biraz bizler için. Hoş, liste yapmaya acayip meraklı biri olduğum için bana çok manyak bir şeymiş gibi geliyor olabilir bunlar, bilmiyorum o kadarını. Ama yine de denemekte fayda olduğunu düşünüyorum elimden geldiğince, hazır blogger ilgim kabarmışken. Her gün yapabilir miyim? Bilmiyorum. Sonuçta 10 günde bir yapacağım dediğim Twitter'dan Seçmeler'i bile ayda bire kadar düşürmüş adamım, güven olmaz sözüme. Ayrıca o adamlar yetmişsekiz kişi yönetiyor siteyi, benimse tek dişim kalmış ama canavar bile değilim. O yüzden 'nasip, kısfmet' diyorum bu postun geleceği konusunda ve başlıyorum :
  • İki gün içinde iki ölüm haberi aldık sinema camiasından. İkisi de yaşı hafiften ilerleyenlerimizin hatırlayacağı isimler. İlki '70ler'in ünlü dizisi Diff'rent Strokes'un çocuk yıldızı Gary Coleman, diğeri 1969 yapımı Easy Rider ve birçok ünlü filmin başrol oyuncusu Dennis Hooper. [RIP Gary Coleman, RIP Dennis Hooper]
  • Bir Eurovision daha geçildi. Almanya'dan Lena isimli genç arkadaşımız yarışmayı epey bi' puan farkıyla kazandı. Manga ise "kötünün iyisi" kontenjanından 2. oldu. Tüm bu 'komşu komşuya veriyor' zırvalarının yanında her sene çoğu evde tüm aileyi televizyona kitleyen olaylardan biridir Eurovision. Eğleniriz ciddiye almasak da kısacası. Tebrikler Lena ve Manga diyelim. [eurovision 2010]
  • Nicolas Cage ile nedenini anlamadığım bir şekilde acayip uğraşılıyor internet aleminde, ben de sevmiyorum gerçi kendisini. Bu sefer dalga geçilmemiş ve eğlenceli bir şey gördüm onunla ilgili. Şurada, Cage'in filmlerinde kullandığı 18 farklı saç modelleri var. Çok büyük hayranı olmadığınız sürece bir bakışta hepsini çözemezsiniz diye düşünüyorum lâkin belli de olmaz. Merak ediyorsanız o filmlerin isimleri şu linkte.
  • Star Wars fanları için güzel bir liste var. Serinin hikayeye göre 5. filmi The Empire Strikes Back hakkında bilmediğiniz 100 şey. [uk.movies.ign]
  • Güzide gruplarımızdan Vampire Weekend, 2010 albümleri Contra'dan ikinci klibini Holiday'e çekti. Bu çocuklar kliplerinde eğlenmeyi çok iyi biliyor. [Vampire Weekend - Holiday]
  • Hazır Iron Man 2 çılgınlığı devam etmekteyken müthiş hazırlanmış, gayet eğlenceli bir Iron Man videosu dönüyor internette, onu paylaşayım. llginç yanı 'adam' değil 'bebek' iron olan. [Iron Baby]
  • Marvel'dan devam edelim. X-Men Origins : Wolverine ile başlayan X-Men karakterlerinin geçmişini sırayla anlatacak olan filmlerde sıra Charles Xavier'in, yani Professor X'in. 2011'de gösterime girecek X-Men : First Class filminde Professor X'in gençliğini James McAvoy'un oynayacağı açıklandı. Bi' nevi Patrick Stewart'ın geçmişini oynamış olacak ve bence iyi bir seçim bu. Bekle bizi 2011! [heatvisionblog]
  • 8-bit ve stop-motion sevdalısı beni tek taşla iki hassas noktamdan vuran bir video. [My desk is 8-bit]
  • "Sen bizle dalga mı geçiyorsun, ne beslenme çantası olm?!" diyecektiniz eğer ben "Süper beslenme çantaları!!" gibi bir başlık atsaydım. Güvenin bana çünkü bunlar sci-fi baskılı beslenme çantaları. Tüm bilim kurgu severleri etkileyecek türden hem de. [12 awesome sci-fi lunch boxes]

What's this?

You are currently reading Goodnight Kiss : Gary Coleman & Dennis Hooper at ekseriyetle.

meta