Threadless #1

29 Mayıs 2010 Cumartesi § 0

İnternetten hiç kıyafet alışverişi yapmadım hayatımda ama threadless olayını seviyorum. Özellikle Tumblr'da sürekli yeni işler, satılan ve üretilmesi için oylamaya sunulan tasarımlara denk geliyorum. Acayip yaratıcı çalışmalar çıkabiliyor ortaya. T-shirt olmasa bile poster olarak bastırası geliyor insanın. Madem blog "boş duracağına, milletin gözü şenlensin" rayına girdi bu ara, birkaç t-shirt tasarımını ekleyeyim dedim. Yenilerini gördükçe üçer-beşer ekleyerek devam ederim hem bu seriye.

Wake by murraymullet

Arcade classics by andreroquette

Caps Lock in My Coffee by Plu Shu

A Simple Plan by NGee

Live long… and manicure? by roroboy100

Bazıları satışı süren, bazıları ise oylama sürecinde olan ürünler. Pek o kriterlere bakmadan ekledim açıkçası. Alımlık değil, tadımlık ilgiliyim çünkü bu işle. Siz de en azından görün elin evlatları neler yapıyor istedim. Space Invaders manyaklığım var ezelden beri, fark edildiği üzere. İlk karedeki tasarım için diyecek bir söz yok, mükemmel bence. İkinci tasarım ise çok zekice, dört oyun birden çizilmiş, bayıldım. Zihinlerine ve kalemlerine sağlık diyelim tasarlayanların.

What's this?

You are currently reading Threadless #1 at ekseriyetle.

meta