Twitter'dan Seçmeler #10

10 Mayıs 2010 Pazartesi § 0

"Aldı tabi hevesini, gerisini sallamadı ibnetor" diye düşünüyorsunuz değil mi? Yanılıyorsunuz dostlar, yanılıyorsunuz canlar. Bloga genel ilgisizliğim var görüldüğü üzere, o yüzden bu seri de aksadı, hoş görün. Bir aylık boşluğun acısını koskoca Nisan ayını tek bir posta sığdırarak çıkartıyorum. Yaramasına efendim.

(1-30 Nisan / 70 tweet)

  • yerde ters çevrilmiş terliği uğursuzluktur diye çevirmeye harcadığımız enerjiyi adam gibi harcasak Ay'daydık / hakanutku
  • top sakallı bir emlakçıdan daha korkuncu, kartal marka arabasına ağzına kadar mal doldurmuş kumaş pantolonlu apartman pazarlamacısıdır. / stevemcqueen_
  • Ne zaman bir Türk dizisinde evin oğlu osurur, baba "Yavaş ulan evi yıkacaksın" der, ben de o zaman "Türk aile yapısı güzel işleniyor" derim. / lifelessness
  • Tütsü kızağında maytap yaktım, hem huzur hem coşku.. / bulentustun
  • cumhuriyet altınına param yetmeyince, cumhuriyet sucuğu taktım hala kızına takı niyetine. / samihazinses
  • İlkokulda hoca tahtaya kaldırmasın diye kalem düşürme bahanesiyle sıranın altına saklanıp yine de gözden kaçamayanlar, acınızı paylaşıyorum. / mrsbaros
  • %90 oranında oy alabileceğiniz cümle : allah'ın izniyle, atatürk yolunda demokratik adımlar atarak şehitlerimizin emanetini koruyacağız. / herbkubilenadam
  • kadin gobeginden tuzlu tuzlu boyle semsert erik yemeli klip cekicem. / kandanadam
  • kalp göte benzemez, ikiye ayırmayı denemeyin. / stevemcqueen_
  • Konuşurken parmaklarıyla tırnak içinde yapanlar için arka cebimde bahçe makası taşıyorum..Klaps! ve onlar. / bulentustun
  • Türkçedeki en uzun kelime kesinlikle zencidir. Hayır öyle değil, nereye çeksen uzuyor anlamında. Bak yaptınız bile hemen uzattınız kelimeyi. / lifelessness
  • Dün gece çok ders çalıştım.Yaşam destek ünitesine kadar geldim.. / kulkedisimamasi
  • Dolu bir otobüste gördüğü boş koltuğa oturmak için, ayaktaki 50 yolcunun arasından yılan gibi sıyrılan insanın kıvraklığı Messi de bile yok. / hic_yoktan_iyi
  • Eve çıkmayı düşünen üniversiteli, hevesini kursağında bırakmak istemem ama sex pozisyonlarını gösteren o poster artık üretilmeyecekmiş. / resulertas
  • bir kız düşünün: nikahını i.melih kıydı, şahit tayyip, kayınbaba bülent arınç. bu sabah sırf o kız olmadığınız için bile şükredebilirsiniz. / vdgrl
  • minibüste yol boyunca müsait bir yer göremeyince son durağa kadar gittim. / samihazinses
  • "Öğrencileri Sırayla S.kiyoruz" dedi yıllarca "Yozlaşmış Öküzler Kurulu" ama; "Yetmedi G.tümüze Soktukları" / herbkubilenadam
  • önce rütbeni billie jean. / nolur
  • Yılmaz Özdil’in köşe yazısını mailime şifre olarak atadım “şifreniz çok kısa, lütfen karakter sayısını arttırın” diye uyarı verdi. / resulertas
  • Alışveriş yapan sevdiceğini saatlerce kapıda bekleyen erkekleri kapıdaki koskoca yazıyla uyarmışlar ama aşktan gözü görmüyor ki >> MAN GO! / ardaerdik
  • babanın işyerine gidip de daktiloya boş kağıt koymayıp, kağıda da iki satır ful "aaaaaaaabbbbbbbbbb" yazmayan çocuk bizim kuşaktan değildir. / stevemcqueen_
  • bazen 2.dünya savaşı'nın sırf steven spielberg malzemesiz kalmasın diye çıkarıldığını düşünüyorum. / herbkubilenadam
  • Duş fantezisi öncesi hatun "Aşkım gel, su çok güzel" derse vallahi giremem suya. Aklıma sahil anıları gelir, deve güreşine tutuşurum kızla. / lifelessness
  • Ekans ve arbok'un tersten okunduğunda snake ve kobra olduğunu çaktığım zamanki mutluluktan bu seferki de. / BasakCakiroglu
  • Monte Cristonun türk muadili ezel oldu ya, Lostun da yerli muadili olsa richard alpert yerine hakan peker oynasın. 63 sezon gideri var. / mahallebaskisi
  • sevgiliyle sevişilen her an, olası bir ayrılıkta beynin sağ lobundan sol lobundaki 31.avq dosyasına copy paste yapılacak bir veridir. / stevemcqueen_
  • taharet borusunu göt deliğine denk getirmek için konveksleşen basit bir canlı olduğumuzun bilincine vardığımız gün; her şey çok güzel olacak / hoanes
  • bi' adamın tweetlerinin kalitesinde beklenmedik bi' artış gözlemliyorsan bil ki o gün o adamın ağzına sıçmışlar, hayattan soğutmuşlar. / mahallebaskisi
  • Kızla ilk buluşmasına gülle giden 16 yaşındaki teenage insan, bırak şimdi bu çakma romantizm ayaklarını ,açık ol kıza,elleyecem ben seni de. / istiklalakarsu
  • Benim saçlarım hiç rüzgarda uçuşup, kimsenin içini titretmedi mesela. Anca kahküllerim bozuldu, saçımın hacmi söndü, maymuna benzedim falan. / mayonezseverim
  • hepimiz internetten yabancı bir cümle bulup ilk harfini küçülterek kendimiz yazmış gibi davranıyoruz zaman zaman. birbirimizi kandırmayalım. / borastronaut
  • Radar olduğunu uyandırmak için karşı yönden gelen araca selektör yapmak Türkler'in en gizli ve derin yapılanmasıdır. / hakanutku
  • saba tümer'le son msn konuşmamdan alıntı: ":D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D" engelledim lan, o neydi öyle. / hoanes
  • Liverpool FC satışa çıkarılmış. Sahiplerinden alıp, ismini Livercool FC olarak değiştirmek istiyorum. Bence daha 'cool' olurdu. / KaradagAli
  • Lisedeyken "Abi hiçbir şey olamazsak alırız bi' eski minibüs, çeviririz onu kokoreççiye süper olur" hayâli kuran gençler, hepinize selamlar. / lifelessness
  • corap tanrisina inaniyorum. yalniz o'dur corap teklerini kaybeden ve yalniz o'dur coraplarin ayaktan hep ters cikmasini saglayan. amin. / kandanadam
  • Ferhat Göçer'in, annesini öldürmüş küvette saklıyor, fahişeleri kesip kanlarıyla banyo yapıyor gibi piskopat sapık bir havası var sanki / PuCCaa
  • Bir gazeteci arkadaşımla konuştum.. Her gazete "Haluk Levent gözaltına alındı!" haberini hazır olarak kenarda tutar, ara ara yayımlarmış.. / ardaerdik
  • "Zor bi dönemden geçiyorum,nolur bu ara bana karşı anlayışlı ol hayatım"ın anlamı"şuan daha iyi bi sevgili arayışındayım,kenarda dur sen"dir / istiklalakarsu
  • internetten tanışıp sevgili olduğu insan için ailesine "arkadaşımın arkadaşıydı, öyle tanıştık ehehe" dememiş olana çeyrek altın. şirketten. / borastronaut
  • fenerbahçe kulübü'nden ricam vladimir beschastnykh'i acilen tekrar takıma çağırmaları. eyjafjallajökull sorununu çözse çözse o çözer. / herbkubilenadam
  • kocaman bir işhanı alıp 4 köşesine de 'köşem market' açacağım. böylelikle köşem önadlı müessese sahiplerini ironiye boğmayı amaçlıyorum. / fuckofficially
  • Hâlâ turistlere yaklaşıp "What dedin gülüm" cümlesini kullandığı tespit edilen bir kişi dün Sultanahmet'te yakalanmış,ifadesi alınıyormuş. / hic_yoktan_iyi
  • su hayatta o kadar salak gordum ki anlatamam ama yani sevgilisinin adini vucuduna dovme yaptiran insan kadar salagini gormedim. vallaha. / kandanadam
  • bir zamanlar tek arzum herkül ile zeyna'nın beraber olmasıydı. / hunfeshan
  • Düşünsene bir an için yastıkların "insan savaşı" yaptıklarını. / lifelessness
  • kül bulutu geldi mi, asit yağmur oldu mu, doğa öcün aldı mu, imdi buzul yirtilur. / manyetikbant
  • Köpek gibi bir hafızam var.. Hayatımdan çıkarıp attığım ne varsa heyecanla yakalayıp geri getiriyor.. / ardaerdik
  • Belediyeler kömür yardımı yapmak yerine yaşanılası bir ömür yardımı yapsalar ya keşke.. / kulkedisimamasi
  • Nihat Doğan’a 35 yaşında intihar edenler efsane oluyormuş desek yer mi lan acaba? / resulertas
  • anı: lisede bir arkadaşımız ağzı kanayan bir diğer arkadaşa "amcık ağız" dediği için disipline gitmişti, biz de arkasından 10 gün gülmüştük. / vdgrl
  • 5 adam televizyon karşısında içiyorsa içlerinden birinin 4 sms değerinde bir mesaj atması kaçınılmazdır. bu aksiyona kral tv efekti denir. / fuckofficially
  • Aksi istikamette giden, aynı hattın otobüs şoförlerinin karşılaştıklarında korna çalarak selamlaşması bir toplu taşıma geleneğidir / irmak_jokerler
  • Ferhat göçer eyjafjallajökull için yaptığı son şarkısı "külü bana gelsin" ile pusuda bekliyormuş. / herbkubilenadam
  • ibrahim tatlıses her gittiği açılışa yanında portatif mangalı ve sürekli lavaşları tutan adamıyla gidiyor. kameralar gelince de kebap şov. / borastronaut
  • hiçbir zaman meksika'nın parlayan yıldızı olamayacağımın bilinci içerisindeyim. / samihazinses
  • Hani canın çok sıkılır ama birşey yapmak istemezsin ya. Öyle işte, istemezsin. Alengirli birşey yazmamı bekledin değil mi cümlenin sonuna. / zebramarch
  • Odamda dört tane sinek var ve onlar bile ikişer ikişer uçuyor biz hâlâ... Şaka şaka, bana da akşam iki hatun gelecek zaten. Bu da şaka. Fak. / lifelessness
  • Rutin fizik-tedavi ziyaretlerimden birindeyim.. Yan odalar "Erkeğim beni taşıyabilmeli" diyen kadınlar yüzünden fıtık olmuş erkeklerle dolu. / ardaerdik
  • cebinde para olsa o bok attığı 'sosyetik' mekanlara koşa koşa gidecek adamlar, dalga geçtiği tip gel dese götünü verecek kadınlar bunlar. / vdgrl
  • İlkokulda 'Atam İzindeyiz' sloganı ekseriyetle milli tatillerde kullanılınca, izindeyizi tatildeyiz algılamam da benim bıçkın zekam sanırım. / mayonezseverim
  • otobüsün en sıkışık camını açmamı rica edip götümden başımdan ter attıran kız: allah çeşit çeşit belanı versin. açılmıyo amınski, açılmıyo. / hoanes
  • msn de yazılacağın kıza birazdan söyleyeceğin yavşak cümlelerin bahanesi olarak "off çok içtik bu akşam yea" deme be hayvan! anlaşılıyor o./ stevemcqueen_
  • herkes kestirme yollardan hayata atılabilir ama müslüman bir erkek kestirmeden hayata atılamaz. / aliikayaa
  • -ellerinin çok güzel olduğunu daha önce kimse seninle sevişti mi? / baltaliyucin
  • 31 ve 69 toplamda 100 ediyor. Yüz'ün tutmuyorsa cinsel hayatta ya tek başınasın ya da işler "ters" gidiyor! / hakankoksal
  • Amerika’nın kimyasal atıklarını 3.dünya ülkelerine boşalttığı ortaya çıktı. Hem ebemizi z.kiyor hem de “dışarı boşalıyor” eşşoleşşek. / resulertas
  • Aslında Goethe önce benim acılarımı yazacaktı ama üşendi, Werther'in acıları 158 sayfa tutuyor, seninkiyle uğraşamam Ebru'cum dedi. İbne. / mayonezseverim
  • bir tane "az ünlü türk popçuların klibinde sürekli gülerek danseden zenci" arkadaşım olsun istiyorum. / borastronaut
  • Günaydın Amerika. Evlat, kahvaltı hazırlanana kadar bahçemizde baba-oğul beyzbol oynamaya ne dersin? Banliyöde yaşamak gibisi yok adamım. / lifelessness

What's this?

You are currently reading Twitter'dan Seçmeler #10 at ekseriyetle.

meta