Goodnight Kiss : £#$½

1 Haziran 2010 Salı § 0

Her ikisi de Cate Blanchett, biri Bob Dylan görünümlü.

Başlık atmadım, gerek yok belli çünkü tüm günümüz ülkece İsrail'e küfretmekle geçti. Ben pek konuşmayı sevmiyorum böyle durumlarda, izleyip milletin tavırlarını incelemek daha çok ilgimi çekiyor. Ama şunu diyeyim; ortada bir insan katliamı olmasına rağmen şu durumda bile birbirimizi yiyecek kadar cahiliz, orası gerçek. Ayrıca gün boyu Hitler'dan alıntı yapan arkadaşlarımı gördükçe "ben bunlarla nasıl aynı ortamlarda takıldım?" diye sorguladım durdum kendimi. Neyse ki hepsi ilkokul arkadaşlarım ya da uzak olduklarım. Gram beyin yok çünkü hitlercilik oynayanlarda. Neyse ben her zamanki gibi uzaktan izleyip kendi işime bakma moduma geçeyim. Bir hâyli boş geçti zaten internet bugün benim açımdan, çoğu eskiden bulduğum linklerden oluşacak bu postun.
  • Fantastik, macera ve aşk temalı Scott Pilgrim vs. The World'ün resmi fragmanı çıktı. İlginç ve eğlenceli bir film olacağa benziyor. Ağustos'ta gösterime girecek. [trailer]
  • İlk iki yazıda vardı, her seferde olacak sanırım oyunlarla ilgili linkler, özellikle NES. Çok ilginç bilgiler var Nintendo ile ilgili. Güzel bir illüstrasyonla tek bir çizimde anlatılmış hepsi, nefis. [interesting look at Nintendo]
  • Hep yakışıklı veya güzel rollerde oynayacak değiller ya Hollywood yıldızları. Gerçek hayat hikayelerinde farklı hatta çirkin görünüme büründüklerinde ayrı bi' takdir ediyorum kendilerini doğrusu. Özellikle Cate Blanchett'ten Bob Dylan yaratmak büyük başarı. Hazır geçtiğimiz akşam Bob Dylan İstanbul'da konser vermişken yukarıdaki görüntüyü seçeyim dedim post görseli olarak. [listal]
  • Macbook stickerları apayrı bir ilgi alanı oldu çıktı. Çok yaratıcı olanlar var. Ipod dışında Apple merakım olmasa da bu tarz galeriler gördüğümde inceliyorum mutlaka. 30 tane var burada. [work-killer]
  • Nes'den devam. Yine ilginç bilgilerin olduğu bir liste, bu sefer sadece Mario ile ilgili. İkinci maddedeki video çok bombastik. [blogs.ocweekly]
  • Çılgın, her yerde çılgın. Şişelerle Dedektif Gadget müziğini çalıyor cengaver sokak çalgıcısı. [thatvideosite]
  • Stop-motionsız bırakır mıyım sizi hiç. Alışmayın ama yine de "Günün stop-motion'ı" > [youtube]
  • Son olarak; bir süredir PuCCa'nın kitabı konuşuluyor, illaki karşılaşmışsınızdır. Ben de en az kendisi ve diğer kitabı çıkacak blogger arkadaşlar kadar sevinçliyim bu konuda. Hiçbir beklenti olmadan yazdıkları bloglarına aynı şekilde birer kitap ekleyecekler şimdi, tarifsiz bir heyecan olduğundan eminim. Önce PuCCa, ardından samihazinses ve son olarak Her Boku Bilen Adam. Üç kitabı da gördüğüm an almaya çalışacağım. Özellikle sami'nin neler anlatacağını çok merak ediyorum. Şu Okuyanus Yayınları'nın resmi sitesi ve şu da Dizüstü Edebiyat'ın facebook sayfası. Hâlâ bilmeyenleriniz için bilgilendirici olur.

What's this?

You are currently reading Goodnight Kiss : £#$½ at ekseriyetle.

meta