Top 3 : Bat For Lashes

5 Aralık 2009 Cumartesi § 1

Geçen gece The Smiths için yazdığımı bugün tekrar okuyunca "güzel konsept çıkar aslında lan bundan" dedim. En sevdiğim 3 şarkılarını yazmıştım tam da Smiths dinlerken bir anlık coşkuyla.

Bugün de bir Bat For Lashes manyaklığı mevcut üzerimde. Natasha Khan insanına sevgim zaten apayrı. Sesinin yanında güzelliğine de hasta olduğumdur kendisi. Dedim, madem bugün de kaptırdık birisine, yine gireyim şu "3 şarkı" olayına.

The Smiths, "The Smiths" olduğu için tanıtmaya gerek duymadım ama Bat For Lashes için birkaç cümle kurayım istiyorum. Natasha Khan 1979 doğumlu. Vokalinin yanında gitar, bass, piano, harp gibi aletleri de çalabiliyor. İki albümü mevcut. İlki 2006'da yaptığı Fur And Gold, diğeri de bu sene çıkan Two Suns. İki birbirinden nefis albüm.

Last.fm istatistiklerine göre yeni albüm fazlasıyla sevilmiş. Artık yeni olmasından mıdır nedir, Two Suns'ın şarkıları daha üst sıralarda dinlenme sayısında. Ama bence ilk albüm çok daha başarılı. Hele ki Prescilla. Favorim bu şarkıdır. Nakaratıyla diğer tüm parçalardan bariz bir şekilde ayrılıyor. Ki bu şarkıyı sevenin illa ki BFL'yi seveceği kanısındayım.

İkinci şarkım da Fur And Gold'dan gelecek. What's A Girl To Do?. Nakaratındaki "When you love someone, but the thrill is gone. And your kisses at night are replaced with tears" ile dağlar yürekleri Natasha.

Son olarak. Aslında üçüncüyü seçemedim. Yine Fur And Gold'dan Horse And I mı, yoksa Two Suns'dan Daniel ya da Sleep Alone mu? Gönlüm Horse And I diyor ama Two Suns'dan hiçbir şarkı seçmeyerek haksızlık mı ediyorum acaba diye düşünmeden edemiyorum. Şöyle toparlayayım; illa yeni albümden seçeceksem Sleep Alone derim ama Horse And I gizli tercihimdir deyip dönüyorum Natashacığımın yanına.

What's this?

You are currently reading Top 3 : Bat For Lashes at ekseriyetle.

meta

§ 1 Response to “Top 3 : Bat For Lashes”

  • Griffith says:

    Bat For Lashes'ın What a Girl To Do parçası hayatımda izlediğim en güzel kliplerden birine sahip galiba kesin.

    Hatta dur bi açayım dinleyeyim.Uzun zaman oldu.